Preguntas frecuentes / FAQ

EN

What if I need to change my order?


Once an order is processed by our warehouse, we are unable to make any changes to quantity, sizing, shipping option or shipping address. We process orders quickly, but we’ll do our best to accommodate any changes to your order if possible. The best way to change or cancel an order is to send us an email at hello@happiest.es.




I haven't received any order confirmation, is everything okay?


Once your order is completed you'll receive an order confirmation email. If you haven't received any in your inbox, please check your spam/junk folder. If you can't find it, send us an email to hello@happiest.es and we'll send you a copy.




What payment methods do you accept?


We accept MasterCard, Visa, American Express and Paypal.




When can I expect my order?


Within 3 to 5 days depending on the city of destination. Please be aware of your country's customs policies, as customs duties may be added and collected before you are able to receive your shipment.




Do you offer free shipping?


We offer free shipping in Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, England, France, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, North Ireland, Poland, San Marino, Scotland, Slovakia, Slovenia, Switzerland, Vatican City on orders over 100€. The cost will automatically be discounted upon checkout.




What is your return policy?


If for any reason you are not completely satisfied upon receiving your order, you have 30 days from the original transaction date to return it for an exchange or refund. In order to return or exchange you should verify that the merchandise is unworn with labels and packaging intact. The customer is responsible for paying the return shipping costs back to Happiest brand. If you ask for a refund you will receive the full amount for the goods (original shipping charges will not be refunded). We do not take responsibility for any goods lost during the return shipping.




How do I set up a return or exchange?


Please email us at hello@happiest.es and state your name, email, order number, which goods you wish to return. We’d love to hear your feedback too (it helps us to make our socks better).




What materials do you use to make your socks?


Our socks are manufactured using premium quality combed cotton. By combing the cotton, the short and breakable cotton fibers are removed leaving only the finest and strongest yarns. We also use a small percentage of elastane and polyamide to provide elasticity and resistance.




How should I wash my socks?


We recommend washing your socks with cold water and no bleach to preserve colors and maintain size and shape. They will last longer if you keep them out of the dryer. Colors will stay truer if you wash your socks inside-out. Avoid bleaching or ironing your socks. Avoid tumble drying. To remove the label from your new socks do not rip it off as this will damage your socks. Please remove it by gently pulling out the thread on the label using your fingers.




How do I choose the size for my socks?


For men, the size conversion is the following:
- Larger size: US 8-12 / EUR 41-46 / UK 7.5-11.5
- Smaller size: US 4.5-7.5 / EUR 36-40 / UK 4-7





ES

¿Qué hago si necesito modificar mi pedido?


Una vez el pedido ha sido procesado por nuestro almacén no podemos realizar cambios en la cantidad, talla, opción de envío o dirección de envío. Tramitamos los pedidos muy rápido, pero, si es posible, intentaremos adaptar los cambios que necesites hacer. Para cualquier cambio o cancelación de tu pedido por favor mándanos un email a hello@happiest.es




No he recibido ningún email con la confirmación de compra, ¿está todo correcto?


Una vez realizado el pedido y confirmado el pago, te enviaremos una confirmación de tu compra por email. Si no lo encontrases en la bandeja de entrada, acuérdate de revisar tu bandeja de correo no deseado o, de “promociones”. Si no lo encuentras, escríbenos a hello@happiest.es para que te podamos facilitar una copia




¿Qué métodos de pago aceptáis?


Aceptamos MasterCard, Visa, American Express y Paypal.




¿Cuánto tiempo tardáis en entregar un pedido?


Para los envíos a España, el plazo de entrega es de entre 24 y 72h. Tienes que tener en cuenta que la empresa de transporte no realiza envíos los fines de semana.




¿Cuál es vuestra política de devoluciones?


Si no estás satisfecho con tu compra en Happiest, dispones de 30 días hábiles desde el momento en el que realizas tu pedido para solicitar un cambio o una devolución. Todos los productos deberán devolverse intactos, sin estrenar, con todas sus etiquetas, embalajes originales y adecuadamente protegidos durante el envío. El cliente se hace responsable del pago de los costes de envío generados en la devolución o cambio. Los bañadores, por una cuestión de higiene no se admiten a devolución. Si se trata de un reembolso, recibirás el importe total de los artículos (el coste de envío no será devuelto). No nos hacemos responsables de la pérdida de los artículos durante su devolución.




¿Cómo realizo una devolución o cambio?


Por favor envíanos un email a hello@happiest.es con tu nombre, email, número de pedido y los artículos que quieres devolver. Además, nos encantaría escuchar tu opinión (nos ayuda a mejorar nuestras gafas y calcetines).




¿Qué materiales utilizáis para hacer vuestros calcetines?


Confeccionamos nuestros calcetines con algodón peinado. Mediante el proceso de peinado, eliminamos las fibras más cortas y débiles quedando sólo las fibras más largas y resistentes. Además, utilizamos un porcentaje pequeño de elastano y poliamida para dar elasticidad y resistencia.




¿Como debería de lavar mis calcetines?


Recomendamos lavar los calcetines en agua fría y sin blanqueador para conservar los colores y mantener el tamaño y la forma. Los calcetines durarán más si se mantienen fuera de la secadora. Además, los colores se mantendrán mejor si se lavan los calcetines de adentro hacia afuera. Evita blanquear o planchar los calcetines. Para quitar la etiqueta de tus calcetines nuevos no la arranques pues esto podría romperlos. Por favor, quítala tirando suavemente del hilo de la etiqueta con los dedos.





Al continuar acepto los términos y condiciones y la política de privacidad.

© 2020 Happiest®. Todos los derechos reservados.   Madrid · España

Happiest Pipol

Instagram

Contacto